Monday 23 January 2012

Dia adalah heroku...
Pembimbing ketika aku terumbang ambing,
Penceria ketika aku berduka,
Penceramah ketika aku lemah,
Penasihat ketika aku mencari matlamat,
Peneman ketika aku mecari jalan...

Dia adalah heroku...
Kacak dimataku,
Gagah dimataku,
Baik dihatiku,
Murni dihatiku,
Tulus dijiwaku,
Kasih dijiwaku...

Dia adalah heroku..
Walau segarang mana,
Walau sederhana mana,
Walau sesusah mana,
Walau tidak berharta...

Dia adalah heroku...
Dia adalah cinta hatiku..
Tidak ada yang serupa...
Tidak ada yang sama...

Dia adalah heroku....ABAH



Aya sayang abah,aya nk abah sihat seperti dulu. Doa sentiasa aya iringi untuk abah. Harap abah kuat dan tabah menghadapi dugaan kerana kami sentiasa disisi abah.
Jangan abah khuatir kerana kami sentiasa mengingati abah kerana jasa abah yang tidak terhingga..aya doa abah sembuh dengan segera..WE LOVE YOU SO MUCH!

Ya Allah berilah kesihatan yang baik kepada kedua ibubapaku...amin~(=_=)




No comments:

Post a Comment